• Beyin dolaşımının desteklenmesi ve ilk 48 saatte inmenin sınırlandırılması

• Kanserde bağışıklık sisteminin desteklenmesi

• Bağışıklık sistemini güçlendirilmesi, fiziksel enerjinin arttırılması

• Ciltte yaşlanmanın geciktirilmesi, cildin canlı, pürüzsüz görünmesini sağlanması

• Genel detoks yapılması

• Enfeksiyon tedavisi (grip, nezle, AIDS, SARS gibi virüs hastalıkları, bakteriyel enfeksiyonlar)

• Yaşa bağlı maküler dejenerasyon tedavisi

• Stresin azaltılarak, uyku dengesinin sağlanması

• Damar dolaşım bozukluklarının düzeltilmesi

• Romatizmal hastalıklar, eklem kireçlenmesi (osteoartrit), iltihaplı eklem romatizmasının (romatoid artrit) tedavisi

• Operasyon sonrası veya enfeksiyon nedeni ile iyileşmeyen yara yerlerinin tedavisi

• Kronik yorgunluk sendromunun düzeltilmesi ve kas iskelet sistemi ağrılarını giderilmesi

• Karaciğer, böbrek yetmezliğinde organların işlevlerinin desteklenmesi

• Diyabet ve diyabete bağlı komplikasyonların iyileştirilmesi

• Ülseratif kolit ve Crohn hastalığının tedavisi

• Yara ve yanık tedavisi

• Kanser hastalarında radyoterapi veya kemoterapi tedavilerinin yan etkilerinin azaltılması

• Kanser kitlesinin oksijenlenmesinin arttırılarak kanser tedavisine yanıtın arttırılması

• Kanser tedavisine bağlı çene osteonekrozunun tedavisi

Ozon Tedavileri

Bu sitede, alışverişlerinize ait ödemenizi "kapıda ödeme" yöntemi ile ürün tesliminde yapabileceğiniz gibi, dilerseniz SSL güvencesi altında kredi kartı ile ödeme gerçekleştirebilirsiniz. Bilgileriniz 3. kişi ve kurumlarla kesinlikle paylaşılmamaktadır. Tüm işlemler 256 bit şifrelenerek ve doğrudan bankanız aracılığıyla gerçekleşmektedir. Ürünlerin teslim süreleri bulunduğunuz bölgeye bağlı olarak 1-2 iş günüdür.